WhatsApp ile Hemen Ulaş!
   
 
 
 
 
     

Sepetim

0 ürün - $ 0,00

Sepetinizde 0 ürün bulunmaktadır.

Toplam
$ 0,00

Sık Sorulan Sorular

Biz Kimiz?
 

Dogalecza.com.tr size evinizden, ofisinizden ve seyahatte internet üzerinden güvenli, ve zevkli alışveriş kolaylığı sunan bir online mağazadır. Dogalecza 'daki fiyatlar müşteri açısından en avantajlı şekilde piyasa araştırması yapılarak belirlenmektedir. Bu sayfada, Dogalecza'da üyelik, alışveriş, güvenlik, gizlilik ve diğer tüm konularla ilgili tüm sorularınızın cevaplarını bulabilirsiniz. Burada cevabını bulamadığınız veya daha detaylı bilgi istediğiniz tüm sorularınız için [email protected] adresine mail atabilir, veya 0312 220 3 555 numaralı telefondan 7/24 müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Dogalecza.com.tr koşulsuz müşteri memnuniyetini ve onbinlerce ürünü en uygun fiyatlara tüketiciye sunmayı kendine temel satış politikası olarak belirlemiştir. Alışverişle ilgili karşılaşacağınız tüm sorunlarda müşteri hizmetlerimiz en akılcı ve en hızlı çözümü sizlere sunacaktır.

Üye olmak ücretsiz mi?
 

Evet, hem kolay hem de ücretsiz! . Dileyen herkes sitemize hemen ve ücretsiz üye olabilir. Bütün yapmanız gereken ÜYELİK FORM' unu saniyeler içinde doldurmak…

Neden üye olmalıyım?
 

Dogalecza.com.tr üyelik bilgi formuna irtibat, teslimat vs bilgilerini sadece bir kez girerek, ileride yapacağınız alışverişlerde sadece e-posta adresinizi ve şifrenizi girerek, daha hızlı ve rahat alışveriş edebilirsiniz. Dogalecza.com.tr dünya güvenlik standartlarında sakladığı bu bilgileri sisteme girdiğinizde hatırlar. Siz sadece seçtiğiniz ürünleri size ait alışveriş sepetinize ekler ve hızlı bir şekilde alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Aynı zamanda Dogalecza.com.tr'ye üye olarak sağladığımız avantajlardan anında yararlanmaya başlayabilirsiniz. Düzenlenecek kampanyalardan, promosyonlardan anında haberdar olabilirsiniz. Dogalecza'da üye olarak, ziyaretleriniz sırasında seçtiğiniz ürünleri sipariş listenizde tutabilir ve sonraki ziyaretlerinizde gözden geçirebilirsiniz. Böylelikle, ilginizi çeken ancak o anda satın almadığınız ürünler sadece sizin erişebileceğiniz şekilde siz onları satın alana veya sipariş listenizden çıkarana kadar saklanmaktadır.

Üyelikten nasıl çıkabilirim?
 

Dogalecza.com.tr üyeliği size birçok avantaj sunarken, hiçbir yükümlülük getirmiyor. Yine de üyeliğinizi istediğiniz zaman, [email protected] adresine bir e-posta atarak, pasif hale getirebilirsiniz.

Şifremi unutursam ne yapmam lazım?
 

Şifrenizi unuttuğunuz taktirde, Üyelik Girişi sayfasındaki Şifremi Unuttum butonuna basarak e-posta adresinizi girdiğiniz taktirde, şifreniz e-posta adresinizi anında yollanacaktır.

Şifremi nasıl değiştiririm?
 

Şifrenizi değiştirmek için Üyelik Detayları sayfasına girerek buradaki Şifremi Değiştir butonuna tıklamanız yeterli. Gelen sayfada eski ve yeni şifrelerinizi yazarak "Gönder" butonuna tıkladığınız takdirde değişiklik gerçekleşmiş olacaktır.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
 

Dogalecza.com.tr'ye üye olmadan teslimat ve fatura adreslerinizi ödeme sayfasına girerek alışveriş yapmanız mümkündür.

Aradığım ürünü nasıl bulurum?
 

Dogalecza'da yer alan herhangi bir ürüne ulaşmak için sol üstteki hızlı arama motorunun kutucuğuna yazacağınız anahtar sözcük veya tanım ile tüm mağazalarda veya seçtiğiniz bir kategoride arama yapabilirsiniz.

Alışveriş sepetimi doldurduktan sonra siparişimi nasıl tamamlarım?
 

Sitemizde yer alan tüm ürünlerin altında "Sepete Ekle" butonu yer almaktadır. Bu butonu kullanarak bir ürünü tıpkı bir süpermarketteki gibi toplu olarak ödemek üzere alışveriş sepetinize ekler ve satın almak için "Ödeme Yap" butonuna tıklayarak sipariş sayfasına ulaşırsınız. Bu sayfada gerekli bilgileri vererek "Ödeme Yap" butonunu açılan pencereye gerekli bilgileri girerek tamamlanmış olur.

Siparişimi nasıl öderim?
 

Dogalecza'da ödemeler kredi kartı, banka havalesi ve kapıda nakit ödeme yöntemiyle yapılmaktadır.
1. Tüm VISA ve Mastercard Kredi Kartı sahipleri, online olarak güvenli bir şekilde ödemelerini kredi kartıyla yapabilirler. Müşterilerimiz, kredi kartı bilgilerinin üçüncü şahıslar ve Dogalecza.com.tr tarafından görülmesi mümkün olmayan SSL ve SET güvenlik sistemleri çerçevesinde yapmaktadırlar. Dogalecza.com.tr hiçbir müşterisinin kredi kartı bilgilerini sisteminde saklamamaktadır.
2. Banka Havalesiyle Ödeme
3. Ürün Tesliminde Kapıda Nakit Ödeme

Siparişim ne zaman elime ulaşır?
 

Ankara içi siparişler 1-3 işgünü içerisinde, diğer yurtiçi siparişlerse 2-5 işgünü içerisinde sipariş sahiplerine teslim edilir.

Siparişimi nasıl iptal ederim?
 

Siparişinizi verdikten sonra, kargoya verilene kadar [email protected] adresine mail atarak ya da (312) 220 35 55 numaralı telefondan Satış Destek ekibimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Ürünlerimi bana kim ulaştırmaktadır?
 

Seçtiğiniz ürünlerin bir kısmı anlaşmalı olduğumuz güvenilir kargo firmaları tarafından bir kısmı da Dogalecza.com.tr kuryeleri tarafından size teslim edilecektir. Satın aldığınız ürünler bir teyit e-posta'sıyla tarafınıza bildirilecektir.

Sipariş ettiğim ürünlerin hepsi stoklarınızda bulunur mu?
 

Dogalecza.com.tr ürün portföyünde bulunan onbinlerce ürünün tamamı için stok tutmamaktadır. Ürünlerin bir kısmı siparişiniz üzerine tedarik edilmektedir. Minimum stok maliyeti esas alındığı için Dogalecza'daki ürünlerin satış fiyatları piyasa fiyatlarının çok altında olması sağlanmaktadır. Her ne kadar ürün listeleri tedarikçilerle görüşülürek güncel tutulmaya çalışılsa da sipariş etmiş olduğunuz bazı ürünler tedarikçi firmaların stoklarında tükenmiş yada piyasadan çekilmiş olabilir ve tedarikçi firmalar Dogalecza.com'a zamanında haber vermemiş olabilirler. Bu gibi durumlarda Müşteri Hizmetleri sizinle irtibata geçerek bilgi verecek ve iptal edilen siparişin veya ürünün bedeli aynı gün tarafınıza iade edilecektir.

Dogalecza'daki ürünlerin garantisi var mıdır?
 

Dogalecza'dan aldığınız her ürün, üretici ve satıcı firmaların garantisi altındadır. Ürün müşteriye sağlam olarak ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, müşterilerimizin ürünle ilgili üretici veya satıcı firmalara başvurması gerekmektedir.

Satın aldığım ürünleri nasıl iade ederim?
 

Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 8 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek:orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.
- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

Ürünlerin iadesinde;
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arzedebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler,kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs. ), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler ve iadesi mümkün değildir.
Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
- Her türlü yazılım ve programlar
- DVD, VCD, CD ve kasetler
- Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
- Hür türlü kozmetik ve doğal sağlık ürünleri

İade İşlemleri
- Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 7 gün arasında değişmektedir.

NOT: İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, geri iade ederken şirketinin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir.iade faturası, Kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmesi gerekmektedir.

Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim?
 

Dogalecza'ya vereceğiniz siparişlerinizde kargo ücreti sepet dökümünüzde yer almaktadır. Çoğu zaman belli bir tutar üzeri alışverişlerde kargo ücreti Dogalecza.com tarafından karşılanmaktadır. Kargo fiyat durumu anasayfada belirtilmektedir.

Faturam nasıl elime ulaşacaktır?
 

Dogalecza.com.tr tüm siparişlerinizi, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliyeli fatura eşliğinde teslim etmektedir. Hediye paketlerinde irsaliyeli faturada fiyat belirtilmeden; fatura, bilahare fatura adresine postalanmaktadır.

Hediye göndermek istiyorum. Fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı verebilir miyim?
 

Online alışveriş formunda fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı olarak belirtebilirsiniz. Bunu sağlamak için siparişinizi tamamlarken adres işlemleri sırasında "fatura adresi teslimat adresimle aynı" seçeneğinin işaretli olmadığından emin olun.

Siparişimi verdikten sonra durumunu nasıl takip ederim?
 

Sipariş Takibi sayfamızdan siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Ayrıca, Dogalecza, siparişiniz bize ulaştığında ve kargoya verildiğinde ayrı ayrı bilgilendirme e-posta'larıyla sizi haberdar eder.

Siparişiniz elinize ulaşmadı mı?
 

Siparişiniz ile ilgili sorunlarınız konusunda yardım almak için [email protected] adresine mail atabilir, veya (0312) 220 35 55 numaralı telefondan müşteri temsilcilerini arayabilirsiniz.

Kredi Kartınızla ilgili problem mi var?
 

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir:

1. Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması,
2. Kart numarasını veya diğer bilgilerden birini hatalı girmeniz,
3. Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
4. Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
5. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,
6. Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
7. Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması sayılabilir.

Ancak çoğunlukla bağlantı kaynaklı olan problemler 3-4 denemeden sonra kendiliğinden düzelmektedir. Sorun yaşamaya devam etmeniz halinde [email protected] adresine mail atabilir, veya (0312) 220 35 55 numaralı telefondan müşteri temsilcilerini arayabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz sorununuz bize ulaştığı anda çözüm üretmek üzere harekete geçecektir.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?
 

Evet. Dogalecza'da gördüğünüz tüm ürün fiyatlarına o ürün için geçerli olan resmi oranda KDV dahildir.

Siparişimi nereden kontrol edebilirim?
 

Siparişinizi, üst taraftaki Sipariş Takibi butonunu kullanarak kontrol edebilirsiniz. Dogalecza.com.tr üyesi iseniz geçmişte verdiğiniz tüm siparişlerinizi de aynı yerden görebilirsiniz.

Teslimat adresini sipariş verdikten sonra değiştirebilir miyim?
 

Teslim edilmesini istediğiniz adres değiştiği takdirde yeni adres bilgisini Müşteri Hizmetleri'ne e-posta ile bildirirseniz, Müşteri Hizmetleri dağıtım şirketi kurye ile görüşüp ürününüzün yeni adrese teslimini sağlayacaktır.

Stokta olmayan ürün kaç günde temin edilir?
 

Stokta olmayan ürün için temin edici firmayla görüşülüp, temin ve teslim süresi tarafınıza Müşteri Hizmetleri tarafından bildirilecektir.

Faturam kesilmiş fakat adresi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
 

Fatura adresini değiştirmek için, Müşteri Hizmetleri'ne e-posta ile ulaşıp bilgi vermeniz yeterlidir. Müşteri Hizmetleri Yetkilimiz sizi arayarak gerekli işlemleri yapacaktır.

Sisteme girişte ve alışveriş yaparken Teknik problemle karşılaşıyorum.
 

Kullandığınız sistemin aşağıdaki koşullara uygun olmasına dikkat ediniz: Browser'ınız JavaScript ve cookie kabul etmeli; secure connection açık olmalı; tercihen Internet Explorer 5.0 ve Netscape 4.7 ve üstü kullanılmalıdır. Bu koşulları taşıyan bir sisteminiz olduğu halde bir hata ile karşılaşıyorsanız lütfen durumu [email protected] adresine e-posta ile bildiriniz. Lütfen sitemizde karşılaştığınız teknik sorunlarla ilgili göndereceğiniz e-postalarda, kullandığınız işletim sistemi, browser adı ve browser versiyonunu, İnternet'e bağlandığınız servis sağlayıcının adını, sorunla hangi işlemi yaparken ve ne zaman karşılaştığınızı detaylı olarak belirtiniz.

Dogalecza.com.tr Hediye Çeki nedir nasıl kullanılır?
 

Dogalecza.com.tr Hediye Çeki, siparişlerinizde size indirim sağlayan bir uygulamadır. Hediye çekleri müşteriler tarafından alışverişin son aşamasında sisteme girilir. Dogalecza.com.tr Hediye Çeki 7 karakterlik kendi özel kodu, çekin yapacağınız alışveriş bedeli üzerinden size vereceği % indirim miktarını ve çekin son kullanma tarihini belirtir. Hediye Çekleri Satış Destek aracılığıyla bir üye tarafından diğer üye için, Dogalecza.com.tr tarafından üyeler için ve Dogalecza.com.tr tarafından bir kurum veya bazı kurumlar için yaratılabilinir. Bir üye hediye ettiği çeki Dogalecza.com'u arayarak geri alabilir ancak geri para ödemesini talep edemez. Geri aldığı çeki de dilediği anda bir siparişinde kullanabilir.

Gizlilik İlkeleri ve Politikası
 

Dogalecza.com.tr üye ve müşterilerinin e-posta adreslerini ve diğer kişisel bilgileri hiçbir isim altında, hiçbir nedenle ve hiçbir muhatap nezdinde açıklamaz, satmaz, paylaşmaz ve kötüye kullanmaz. Dogalecza.com.tr üye ve müşterilerinin e-posta adresleri, kendilerine yaklasik olarak haftada bir Dogalecza ile ilgili tanitim ve kampanya haberleri göndermek için kullanılmaktadır. Dogalecza.com.tr müşterilerinin güvenliğine çok önem vermektedir. Kullanıcılara ait kişisel bilgilerin tümü, güvenli elektronik sistemlerde standartlara uygun olarak saklanmaktadır. firmamız personeli de dahil olmak üzere, hiçbir üçüncü şahıs, izinli veya izinsiz erişemez.

Yenilik ve indirimlerden öncelikli olarak haberdar olmak için
E-Bültene kayıt olun.



Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.